torsdag 29 januari 2009

Rivstart av bioåret 2009

Jajmänsan. Då var man igång med årets första film av (minst) tolv. Dagens eller rättare sagt kvällens val blev "The curious case of Benjamin Button". För att inte göra misstaget med att berätta om filmen jag nyss sett så man får en förhandsaning eller möjligtvis spoiler tänker jag bara säga att den var väldigt bra och annorlunda och kan i efterhand förstå att den är nominerad till 13 Oscars. I år S-K-A jag sitta uppe och se den direktsänt från USA, har sagt det flera andra år men i år ska jag hålla det. Måste först göra en förhandstippning på vilka priser som går till vilken film.

Men jag rekomenderar alla som läser detta att se filmen...Sevärd.

Januari: The curious case of Benjamin Button

1 kommentar:

Crille sa...

ser fram mot din förhandsgissning adam :)