söndag 11 januari 2009

Vecka 2

Då var snartandra veckan av det nya ny, år 2009, slut. En bra vecka och vi har kommit iordning jättemycket, även om det är en del kvar. Totalt sett så är väl hela lägenheten klar till 70-80% förutom det att vissa saker ska ut till förrådet som nu ser ut som ett bombnedslag, men vi har lovat varandra att ta hand om det så fort vi är klara med lägenheten.

Idag var en sån där seg lång dag med 2 jobb, känner mig inte på topptrimms humör direkt men ska snart börja ta tag i allt lite mer ordentligt vad gäller jobbletande, så jag kan slippa detta med långa helger.

Ska njuta av ett par avsnitt av simpsons innan jag lägger mig och ta ett glas med "sodastream-kolsyrat-apelsin-smaksatt-vatten". Vi fick den i julklapp av pappa och hans fru och det var en perfekt present att ge oss...SUPER.

Just nu sitter jag och försöker hitta lite nytt material till låtskrivande...

Inga kommentarer: