fredag 23 januari 2009

3 månader & 2 dagar

Det var den tiden innan jag fick min bok...Varför det? undrar ni...DET ska jag svara på.

Den 21:a okt 2008 beställde jag genom ett bokförlag en bok om Galenskaparna och After Shave jag sett fram emot ända sen okt 2007 då jag fick reda på att den skulle släppas. Beställningen gick iväg och jag fick en bekräftelse om att den skulle komma (eller att den lags in bland ordrar). Första månaden gick men ingen bok kom...andra månaden gick men ingen bok...även tredje månaden gick men ingen bok. Detta var i onsdags. 21:a januari. Då skickade jag iväg ett nytt mail om en beställning av samma bok och tänkte att nu måste den komma! Och visst gjorde den det. IDAG såg jag när postis kom med posten och hade en stor sak att lägga ner och den var min bok! Jippie.

Detta är boken jag fick hem idag!

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad dåligt att man ska behöva vänta så länge men skönt att den kom tillslut iaf :)