onsdag 7 januari 2009

7 jan 2009

Idag hade jag en välbehövlig sovmorgon...sov till typ halv 10. Men efter alla dessa timmar som varit och hårda dagar så var det skönt med lite sömn. Vad hände under gårdagen och vad händer under dagen...Till exempel fick vi igång våran telefon igår så nu har vi ett eget hemtelefonnummer, jag köpte en extra Benno-hylla så jag fick iordning bland CD & DVD...idag kommer förhoppningsvis digital-tv:n igång och då funkar allt som det ska. Igår skickade jag över måtten på de två olika installationerna som ska göras i hallen och imorn skulle han åka och köpa materialet till de olika sakerna och eventuellt börja montera.
Magda har åkt in till skolan och jag ska hämta henne sen och då tar vi med oss vad som kommer att bli den 3:dje sista rundan innan allt är borta från rimsmedsvägen. Ikväll ska vi på nyårsrevy och det ska bli kul att komma bort från denna stress som varit och bara få koppla av!

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst ska det bli kul. Hade ju fått bra recension. :)