torsdag 1 januari 2009

Ojojojojojojojojojojojojoj

Full rulle totalt, igår gjorde jag en rejäl rusch när jag kom hem och fick bort en hel del...har hållt igång sen typ 9 idag och ska iväg och jobba på pizzerian senare, vilket jag ångrar att jag sa JA till överhuvudtaget eftersom jag redan känner mig så trött...men först ville han att jag skulle jobba från 2 till 9 utan rast verkade det som, men det sa jag nej till för man måste ha rast om man jobbar så länge, så nu jobbar jag 4-9. Sen klockan 8 imorn får vi nycklarna och då börjar årets värsta men samtidigt bästa dag....eftersom det blir mycket spring och upppackning, montering & installation. Men snacka om skönt.
Tyvärr tror jag att det kommer bli ett litet avbrott från bloggandet och msn tills vi får igång vårat nya nätverk. Men då återkommer jag................

Inga kommentarer: