tisdag 6 januari 2009

6 jan 2009

IDAG....nu är jag äntligen i fas efter det långa blogguppehållet. Efter så många långa arbetstimmar som jag haft den senaste veckan och lite till har gjort att jag har träningverk i handleder, höfter, rygg och lår....men va fan, vi har en ny fin lägenhet. Vad står då på programmet idag då? jo...för det första fick jag igång nätet idag. Senare ska jag in till IKEA om det är öppet för att köpa en dvd-hylla till, fick värsta snilleblixten igår hur vi ska göra på den sidan av väggen med CD & DVD...för som det ser ut nu är alla tre hyllor (som vi har) totalt fulla med DVD och vi har ingen plats för CDs...men då började jag mäta och kom fram till att man får in 12 hyllor med album i en hylla så då går en hylla till det...sen ska vi montera upp en "lång-hylla" över TVn där all DVD-boxar ska stå vilket gör plats för ca 8 fack i de andra 3 hyllorna för nya DVDer så allt kommer att gå ihop jättesnyggt...svårt att se hur jag menar när jag skriver men ni får se det i verklighet sen. Ska även köpa en lampa och en till krokhängare till köket...

Det är inte riktigt läge för att bjuda in på inflyttningsfest än, det finns en del kvar som ska fixas innan det är respektabelt.

1 kommentar:

Unknown sa...

Kul att det går så bra för er!