tisdag 13 januari 2009

Yes....

Under tiden som jag satt i telefonkö ringde min mobil och det var ett nummer som jag inte kände igen. När jag var klar slog jag upp numret på datorn och fick upp att det var stångå, våran tidigare hyresvärd. Byggde upp mina förväntningar om att det kunde vara sådan tur att de hittat någon som ville ha lägenheten. Men innan jag hann ringa fick jag ett mobilsvar...och visst var det så att det några som ville ha den, så jag ringde upp direkt. Det visade sig att de var två studenter som kunde tänka sig att flytta in redan i veckan. Så på torsdag ringer dom mig när det är dags så jag kan åka in med nycklar och visa dom var allt finns.

Det bästa med det hela är att vi slipper februari-hyran på 6300:- och att vi inte måste låna pengar till den andra hyran.

Inga kommentarer: