torsdag 8 januari 2009

8 jan 2009

Gårdagen var bra...lyckades äntligen få upp lite lampor: en i hallen, en i köket och en i sovrummet det blev ett "lysande" drag som jag gjorde =) Kom även överens med pappsen om vilket material som bokhyllan och klädlådan ska göras i så han kan börja med det...och om allt går bra så gör han möblerna idag och imorn åker vi upp för att lasera dom så vi kan få iordning...för saken hör till den att vi har 2 stycken IKEA-expedit hyllor som har 20 fack var som man kunde lasta in saker i...men nu kan vi bara ha en upp och 3 kartonger som står här hemma är sånt som stod i den andra så vi är lite beroende av den dära hyllan...för då kan jag äntligen få bort det mesta som står och dräller...

På kvällen var vi på Kalmarrevyn och snacka om att de var rolig, så mycket har jag inte skrattat sen jag var och såg C Eriksson solo den 17 maj på Lorensbergsteatern i Göteborg...
Riktigt skickliga skådespelare, bra nummer, bra takt och väldigt roande....hade jag fått en biljett till gratis hade jag definitivt sett den igen.

Inga kommentarer: