torsdag 1 januari 2009

Mmmm...Gyros

Efter ett litet jobbpass på pizzan har jag nu ätit min gyrostallrik till ett avsnitt av Simpsons. Börjar bli redo som fan inför morgondagen...
Mellan 06:00 och 08:00, upp och förbereda det sista samt hämta nyckeln vi 8:00.
Efter det ut till Smedby, hämta svärföräldrarnas bil (med dragkrok) lämna svärmor i nya lägenheten som kommer torka av lite skåp och sånt åt oss, snabbt in för att hämta släp på Bauhaus och sen till Rimsmedsvägen. Börja packa källarsakerna i det medans vi väntar på att pappa och fru kommer med det riktiga släpet som ska fyllas till bredden, till detta kommer vi vara ca 7-8 personer som kånkar och bär. Sedan är det bara att köra, köra, köra tills det mesta är ute. Sen ska det packas upp i nya lyan fram tills klockan blir 15:30 då jag ska in till kalmar för att jobba i 4 timmar. Sen på kvällen plocka upp mer...
Lördag-söndag kommer i stort sett bli likadant: Upp å jobba och sen packa upp på eftermiddagen.
Efter denna vecka skulle jag egentligen behöva en 2 veckors semester men det får va...

1 kommentar:

Unknown sa...

Hoppas att ni får fint i nya lägenheten. Jag är så nyfiken!!

Ska bli jättekul att komma och titta när ni fått ordning.