måndag 12 januari 2009

12 jan 2009

Jajamänsan...organisering av lägenheten fortskrider och vad har hänt idag undrar jag...jag har flyttat stereon till v-rummet och kopplat in 2.1 ljudet. Flyttat om lite i 20-facks-hyllan och fått lite lediga platser, provisoriskt ställt upp de bakre surround-högtalarna där dom ska stå, tagit ut en del saker i förrådet och spenderat nästan 1 timme därute för att få det nått sådär snyggt. Nu är jag inne och ska göra en hamburgare och kolla på tv och när Magda kommer hem, få henne att hjälpa mig med att bära ut både fyllda kartonger och tomma, platta kartonger...

Känner mig nöjd efter dagens, hittills, gjorda uppgifter trots att jag sov så länge och det börjar se riktigt bra ut i vardagsrummet nu med.

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad duktig du är som fixar och donar så mycket!