tisdag 6 januari 2009

4 jan 2009

På morgonen plockade vi lite och åkte tidigt in till lägenheten för att börja städa samt plocka upp golvet på toaletten som jag skulle kunna montera ute i Smedby. Sen skjutsade Magda bort mig till jobbet. 5½ timme senare blev jag hämtad och vi betade av en lång lista:
1: Äta på Burger King
2: Hämta slagborr och sticksåg hos min morbror & moster
3: Till Rimsmedsvägen för att plocka lite till
4: Handla lite viktigt på Maxi
5: Ut till lägenheten...
Väl ute började jag att montera golvet på toan och fick det mesta gjort men fick sluta eftersom jag inte hade någon dammsugare så jag kunde städa på den sista delen där det låg skräp.

Vid detta laget började jag känna mig riktigt seg med tanke på allt jag hade jobbat under veckan, men det var inte värre än att jag klarade mig =)

Inga kommentarer: