onsdag 10 december 2008

Vaddå då?

Dagen började tidigt...typ halv 9...Magda skulle iväg och ta bort stygnen. Ja la mig och kollade vidare på Batman begins jag fick igår. Riktigt bra film. Upptäckte också att den slutar med en referens till den nyaste...vilket jag helt glömt bort eller missat sen sist.

Har plockat lite grann under dagen med packning och varvade på eftermiddagen med att sova ett tag...typ 1 timmer, Skönt.

Sedan frågade M mig om jag ville följa med ut till Smedan och det var jag inte se på att göra. Tog med mig The Birds av Hitchcock som jag har kollat halva på..ska kolla vidare nu när jag lagt mig (snart).


De tre världarna

Första världen är en flygplats
Andra världen är en mördad vision
Tredje världen är en giraff
Första världen är en konferens
Andra världen är en rostig järnridå
Tredje världen är en giraff
Första världen är vit
Andra världen är grå
Tredje världen är svart
Första världen är business class
Andra världen är economy class
Tredje världen är en giraff
som sträcker på halsen
och försöker se
hur det ser ut
långt långt där borta

Text ur: Alster - En stunds texter av Claes Eriksson

Inga kommentarer: