fredag 19 december 2008

Idag, nu, med detsamma

Jo lite grann så känner jag det nu. 19 december är det: 4 dagar till födelsedag...5 dagar till julafton...14 dagar till flytten och ny lägenhet. Jag vill flytta in nu. I onsdags kom hemmabiosystemet, idag kom det ett sms om att jag kan hämta boxen, telia smart och de andra prylarna på posten i smedby. Många lådor är packade och jag vill bara flytta just nu...få upp allting och så där för nu känns det segt att gå omkring i en flyttstuga.
Idag är det en vecka sedan tatueringen och den har läkt jättebra som alla andra jag gjort. Inget jobb på pizzan blev det men då kan jag vara hemma och kolla film, sen i helgen är det bauhaus som gäller.


Hej tomtegubbar

Hej tomtegubbar läs i Bibeln
där står det inget om tomtar
Hej tomtegubbar läs i Bibeln
där står det inget om tomtar
Om Jesu liv, det står en del
och alla resorna per kamel
Men tomtegubbar om nån tomte,
det står det inget i Bibeln

Text ur: Alster - En stunds texter av Claes Eriksson

Inga kommentarer: