lördag 6 december 2008

Ångest

Som alltid när man ska flytta så får jag någon slags ångestkänsla för allt. Särskilt packningen, man har för mycket saker kan jag bara konstatera. Har idag köpt lite fler flyttkartonger, men jag är rädd att dom inte kommer räcka.
Magda skulle iväg på klassfest så jag blev ensam hemma. Men hade lite saker jag skulle lämna i Smedby så jag åkte dit och stannade ett par timmar. Sitter nu i min tragiska ensamhet och skriver lite, kollar lite på mina stamsidor. Bör nog äta något innan jag lägger mig för att fortsätta med kommentatorspåret på Simpsons-movie.

På bauhaus idag var det en del att göra, fick iväg lite golv bland annat och gjorde 2 kort + 1 igår så jag hoppas att det blir något till imorn. Allt hänger lite på vad det är för kunder och vad det är dom köper.

Inga kommentarer: