lördag 13 december 2008

Dagen som slutade 50-50

Alltså dagen var inte kul på jobbet idag, orkar inte gå in på det i detalj...men hade en del jobbiga/tråkiga/dumma/irriterande kunder som sänkte mitt humör till den mest lägsta nivån man kan finna.
Och inte nog med det så hade jag så mycket kunder som avlöste varandra att jag inte kunde ta min rast förens vid 3 fastän att jag tänkt ta den vid 12 som jag kommit överens om med de andra. Detta resulterade även i att min tatuering började kännas torr och jag blev frustrerad över att jag inte kunde smörja. Men fasen vad nöjd jag är med den.
Jaja...nog om det. Efter jobbet åkte jag och fixade en sak som komma att bli julklappar (höll på att skriva vad men det ska jag inte). Hem-bytaom-bil till mönsterås --> där vi spenderat eftermiddag/kväll med: fika, mat, pratande, funderande, idé växlingar, svensson-svensson och mycket mer.


Eller hur?

Om man inte vill reta folk
men retar folk ändå
just för att man inte retar folk
Och dom som blir uppretade
är dom som blir uppretade
just för att dom inte blir uppretade
Då har man väl på något sätt
lyckats i alla fall, eller hur?

Text ur: Alster - En stunds texter av Claes Eriksson

Inga kommentarer: