fredag 5 december 2008

Ologisk logik

Alltså vet inte hur jag ska börja. Men under denna veckan har jag haft lite smått konstiga drömmar. Det började i måndags tror jag. I min "vision" ser jag hur Molly står med framtassarna upp mot en fönsterbänk. Hon lägger ena tassen runt kanten på en blomkruka, tittar på mig och river ner den med mening...fast att jag 3 sekunder innan säger "Molly" lite skarpt. Det hela slutar med att jag jagar henne runt lägenheten och när jag fått tag på henne biter jag henne i örat...
Fatta vad sjukt, jag skulle aldrig bita mina katter. Jaja.
Men så till nattens "dröm...". Bakgrund: jag jobbar deltid på bauhaus. Och inatt hade jag den logiken att eftersom jag är deltidare kan jag ha ett deltidsförhållande. Så JAG hade 2 stycken förhållanden som var på deltid, bara för att jag jobbade deltid. Fast egentligen borde jag haft 4 förhållanden eftersom min deltid just nu är 25% blir det ju x 4 det vill säga ett DELTA förhållande i delvis deltid =) förstår ni, hehe.

Inga kommentarer: