tisdag 9 december 2008

Uppdateringar

Nu har jag än en gång bytt utseende. Anledningen är att jag vill ha bakgrund och sånt ett tag för att se om jag gillar det och kände att den förra inte var riktigt rätt. Så den nuvarande kommer att användas i minst en månad i alla fall, hade tänkt röd bakgrund pga julen men det blev fult.

Har även börjat med att lägga till etiketter för de flesta inlägg så det ska bli lättare att läsa om samma saker. Det förenklar det både för mig och dom som läser...?

En tredje sak som har hänt är att jag ska försöka lägga in någon text eller liknande från Claes Eriksson bok Alster i varje inlägg.


POSTASPEKT

Efter fyra år på posten som VD för posten har postens VD
Lennart Grabe lämnat sin post trots att han under hela sin tid
på posten som VD för posten själv varit den allra största före-
språkaren för att man inte ska kunna lämna sin post på posten.

Text ur: Alster - En stunds texter av Claes Eriksson

Inga kommentarer: