onsdag 29 oktober 2008

Underbara dag.

Alltså, kan inte med ord beskriva hur bra det går på jobbet. Har under denna veckan varit på varumottagningen, suttit i kassa/info och varit på en annan säljavdelning. Allt börjar falla på plats och det känns säkrara för varje dag jag jobbar.

Har haft ett litet individuellt samtal med min ac idag. Det var egentligen bara positiva saker. Vi gick igenom lite checkpunkter på sådant jag lärt mig och reflekterade lite vad jag ska tänka på och sånt jag gör bra. Överlag så sa han att jag har överträffat hans förväntningar om mig, jag sköter mitt jobb bra genom att alltid synas i gångar, hjälpa kunder, vara positiv, är intresserad, svarar alltid i telefonen i varuhuset och lite sådana saker. Vi satte även upp som mål att under november ska jag göra minst 10 kort...bara för att ha något att gå efter. Han kommer även nu under 2veckor i taget att förlänga mitt kontrakt till 10 timmar i veckan istället för 5...tills han har hittat en annan som kan jobba som deltidare. Nice.
Truckutbildningen har jag fått ett datum på...och det blir den 17nov...och imorgon ska jag få utbildning på "Starka" och det är leverantören för marksten och plattor.
Har sagt det så många gånger redan men det tåls att sägas igen och det är att jag trivs så förbannat bra på Bauhaus så det är overkligt.

1 kommentar:

Mia sa...

betyder det att du kanske får fast heltidstjänst då?? :)