lördag 4 oktober 2008

Ingen rolig morgon

Inatt har jag inte sovit vidare värst bra. Mellan 5 och 6 kunde jag somna i 5 eller 10 minuters perioder innan jag vaknade för att sedan försöka somna om. Och inte nog med det var det förbannat varmt och jag orkade inte resa mig ur sängen för att byta kontakt till fläkten + att jag inte haft de mest trevliga drömmarna inatt...allt det här med jobben, pengarna, stockholm och all annan skit börjar dra ner mig totalt.

Men nu tar jag nya tag för idag är det "riktiga dagen" men kunder och jag hoppas att jag får känna på denna typ av arbete lite mer idag för att kunna avgöra om detta är något för mig, sen kan det hela inte avgöras på EN ENDA DAG men jag kommer att kunna få en liten bild av det hela.

En timme lite drygt tills jag ger mig av. Så då överlåter jag tvätten till Magda.
Kommer bli en tuff dag eftersom jag bara har en halvtimme mellan Bauhaus och pizzan och jobba så mycket som jag kommer göra.

1 kommentar:

Crille sa...

Det suger att jobba och slita sådär hårt, men kom ihåg att det fixar sig, allt kommer till den som kan vänta, man har tunga perioder då och då antingen det är ekonomiskt, yrkesrelaterat eller personligt. Det löser sig, keep up the good job!