torsdag 9 oktober 2008

Onsdag

Det var ju skit att jag inte fick tillbriga så mycket av årsdagen med Magda igår. Men det var inte så mycket att göra åt, skulle upp till sthlm ju på en anställningsintervju.
För det första höll jag på att försova mig rejält och det hade inte varit kul att missa tåget. Men allt uppe i staden gick fint och det var lätt att hitta till företaget. Själva intervjun var också ok, men av vad jag fattade kommer jag först jobba när ett byggföretag ringer till Helpman (rekryteringsföretaget) för att kolla om dom har en snickare som matchar deras behov, då ringer helpman efter mig om jag passar för jobbet, men jag är inte hundra på om jag är anställd.
Fast idealet är att jag hittar ett jobb här i Kalmar för det kan bli segt att pendla den sträckan varje vecka eftersom jag vill satsa på min anställning för Bauhaus också.

Inga kommentarer: