onsdag 15 oktober 2008

Fyra, fyra, fyra, fyra

Fyra jobb jag har haft:
  1. Reklamutdelare
  2. Parkarbetare
  3. Snickare
  4. Butiksmedarbetare/Säljare på Bauhaus

Fyra filmer som jag kan se flera gånger:

  1. Big Lebowski
  2. Alla Bond-filmerna
  3. King Kong 2005
  4. Pirates trilogin

Fyra TV-serier som utkommit på DVD jag tycker om

  1. Simpsons
  2. Alias
  3. Lost
  4. House

Fyra ställen jag bott på:

  1. Krikonvägen 2
  2. Adelgatan 12
  3. Stensbergsvägen 13
  4. Rimsmedsvägen 36b

Fyra tvprogram jag tycker om att kolla på:

  1. Hell's kitchen
  2. Simpsons
  3. Hål i väggen
  4. Family guy

Fyra ställen jag "semestrat" på:

  1. Göteborg
  2. Sälen
  3. Köpenhamn
  4. Lübeck

Fyra internetsidor jag besöker dagligen

  1. Gmail
  2. Imdb
  3. Min blogg
  4. Heycome

Fyra favoriträtter:

  1. Gyrostallrik och pizzor från Pizzapalatset
  2. Potatisgratäng
  3. Spaghetti och köttfärssås
  4. Korvstroganoff

Fyra ställen jag helst vill åka till

  1. London
  2. U.S.A.
  3. Paris
  4. Nya Zeeland

Inga kommentarer: