måndag 25 augusti 2008

Nytt rekord

I allafall personligt rekord i pusselläggande.
Köpte ett nytt pussel igår, 1000 bitar. Motivet som var på framsidan skulle man inte pussla utan man skulle pussla vad människorna på bilden såg, alltså motsatt sida och man hade inte mycket hjälp till hur det färdiga pusslet skulle se ut. Men jag började igår med det och satt kanske 3 timmar, sen har jag suttit en del idag med, men jag har ätit, sovit och gjort lite annat under tiden så jag räknar med ungefär 7 timmar idag och det är klart nu...så på ca 10 timmar har jag pusslat ett 1000 bitars pussel utan en aning om hur det ska se ut!!!!

Jag har ett riktigt pusselöga med ska det sägas! Det räcker med att jag nämner att ingen vill pussla ett pussel med mig för jag är så j*kla snabb =)

I julas la jag 3 andra 1000 bitars med de tog längre tid och då hade jag ändå en bild att kolla efter hehe!

Inga kommentarer: