fredag 15 augusti 2008

Ensam hemma - Kalmar

Njae...kanske inte den bästa titeln på en ny film eller? Men men. Igår lämnade Magda mig för 5 dagar i Gbg. Hennes syrra bor där och hon ska då hälsa på henne såklart.
Så ja..hon åkte vid 1-tiden igår.

Sedan hade mamma bett mig om att vara Fanny vakt och det är jag ju utan problem, så hon har varit hos mig sen i går förmiddag, sov hos mig hela natten, hehe. Ska lämna tillbaka henne idag.

Ägnade gårdagen till att spela lite, kolla på Cloverfield (hyfsat bra rulle) och på kvällen Hell's kitchen.

Nästa vecka ska jag äntligen kolla om 2 jobb som jag väntat på...(blev ombedd av respektive företag att höra av mig igen i slutet av aug) så jag hoppas verkligen att något ska ge resultat...det börjar bli lite segt att gå hemma nu.

Gårdagens bästa: Amy Mcdonald - This is the life

Inga kommentarer: