torsdag 7 augusti 2008

Liten lista

Hittade detta bland mina gamla mail och tänkte jag skulle göra en ny-uppdatering.

Jag har:

(X) Snott den här listan
(X) Varit full
Fått sparken
Bott utomlands
Varit i knytnävsslagsmål
(X) Haft känslor för någon som inte känt samma sak
Blivit arresterad
Hånglat med en främling
(X) Gått på en blinddejt
(X) Ljugit för en kompis
Varit kär i en lärare
(X) Skolkat
Legat med en medarbetare
Avfyrat ett vapen
Sett någon dö
Flugit
Spytt i en bar
Ätit sushi
Åkt snowboard
(X) Somnat i skolan eller på jobbet
Använt ett falskt id
(X) Rökt en cigarett
(X) Snusat
(X) Tittat på en solnedgång
Varit med i en jordbävning
(X) Rört en orm
(X) Sovit under stjärnorna
(X) Kört av vägen (På halkkörningen)
(X) Ifrågasatt mitt hjärta
Varit besatt av post-it lappar
(X) Varit vilse (2 gånger under 3-4 timmar i skogen)
(X) Simmat i havet
(X) Sjungit karaoke
Betalat för mat med bara mynt
(X) Fyllt på olja i bilen
(X) Gjort upp eld på en strand
Förstört en fest
(X) Åkt rullskridskor/Inlines
(X) Varit förlovad (Är förlovad)
Hoppat från en bro
Ätit hund- och kattmat
Stannat uppe hela natten
Inte duschat på en vecka
(X) Legat på sjukhus
Brutit ett ben
(X) Fångat en fjäril
(X) Skrattat så mycket att jag grät
(X) Gråtit så mycket att jag skrattade
(X) Fuskat på ett prov
Haft en Britney Spears-skiva
Dansat på ett bord
(X) Kört för fort (Många gånger)
Smakat på grodyngel
Backat på motorvägen
(X) Känt mig elak
(X) Varit alldeles för snäll
Fjällvandrat
(X) Badat naken (I badkaret såklart)
Lyckats välta julgranen

Dagens bästa: Snart Hell's kitchen

Inga kommentarer: