tisdag 12 augusti 2008

Bildbevis...

Idag bestämde jag mig för att raka av mig nästan allt hår i ansiktet...behöll ögonbrynen men nästa gång ska jag överväga om jag kanske ska ta bort dem också, bara för skojs skull.
Innan var jag ett rufstigt litet troll

Efter ser jag mer ut som en avskalad kotte...

Endast 1 dag kvar med Magda hemma, sen åker hon till Gbg nästa en vecka, så då blir jag och katterna ensamma, men jag kommer klara mig.

Följde med Magda till Diego för hon skulle kolla lite om sin tatuering...och han kom ihåg mitt namn trots att det är 6 månader sen jag var där...känns bra att vara stamkund där nu =)
Dagens bästa: Snart popcorn och film!!!

2 kommentarer:

Magda sa...

Nu går jag och gör popcorn, min lilla avskalade kotte. Sen blir det Borat...

Mia sa...

vart tog håret vägen?!?!?!