lördag 26 juli 2008

Sol, Hund, Todd

3 ord som beskriver hur min dag varit idag. Först var det stranden på Möllstorp i ett par timmar och det var riktigt hett kan jag säga. Kände det när jag kom hem att man var helt slö i kroppen.
La mig på sängen för att vila lite men det slutade med att jag somnade i 30-40min, men var tvungen att gå upp eftersom jag skulle ut till Smedby för att sällskapa svärföräldrarnas hundar några timmar, eftersom dom var på bröllop.
Kollade på Sweeny Todd (februari-bio-filmen) och det var kul att uppleva filmen igen, det är skön musik i den.

Nu är Magda på fest och jag sitter och degar framför datorn med musik, msn och bloggen uppe. Ska nog lira lite gitarr snart och försöka bli klar med senaste låten jag skriver, den kommer bli bra.

Sedan väntar sängen med Simpsons, säsong 7 får det nog bli. "To start press any key. I see esc, cetarl (ctrl) and pigup (pg up) but where's the any key" hehe. Homer i ett nötskal.

2 kommentarer:

Magda sa...

hihi, det avsnittet måste vi se snart älskling : )

Mia sa...

det avsnittet rockar ju fett! :)