torsdag 24 juli 2008

Dagen

Började dagen med frukost och lite spel på datorn...sedan kände jag för att kolla på "The Aviator" en av de bästa filmer som gjorts...så jag såg ungefär 40min innan jag bestämde mig för att åka ner till långviken där Magda befann sig bland annat.

En timma senare i hettan åker jag hem och slappar lite och väntar på att det ska bli sen eftermiddag då jag mamma, Hasse, Birgitta & Gustav åkte ner till stan för att gå på Kalmar marknad, men det var som förut inte så mycket intressant, man känner igen de flesta stånden och så.

Nu har jag kommit hem, köpt en 1½ liters cola, ska göra lite mat, kolla vidare på filmen en stund innan det är dags för Hell's kitchen. Tycker det är kul. Känns lite samma stil som idol där idioter blir dumförklarade, samma sak är det här då dom får skäll när dom inte klarar av att göra enkla rätter och dyligt.
Fast jag hade ju inte klarat mig bättre än dom så jag ska inte säga för mycket...men JAG DELTAR INTE så då får jag det ialla fall... HEHE.

Aja...imorn ska jag på marknaden igen fast med Magda istället. Sen ska vi handla och eventuellt ska jag införskaffa Sweeny Todd...får se hur det blir med det.

1 kommentar:

Crille sa...

Nu har du bra flyt med blogguppdaterandet, fortsätt så, det är kul att läsa det du skriver! Kollar in varje dag vettu :)