fredag 27 februari 2009

Vilosam eftermiddag efter hektisk dag

Okej, först och främst så har dagen var något tung. Började klockan 10 och hade det minst sagt fullt upp enda fram till 19 då jag slutade men jag hade 1 timmes rast som var välbehövlig. Har idag gjort två stycken skaffeodrar så det är bra med lite övning på dessa.

Efter dagen åkte vi ner och hämtade våra biobiljetter för att sedan åka till pizzapalatset där jag beställde en gyrostallrik...RIKTIGT, RIKTIGT gott.

Filmen blev Valkyria...tydligen en av årets största filmer sägs det. En film som var lite rörig i början men sedan artade sig för att längre fram bli riktigt spännande. Hade en del förväntningar om filmen, men inte så stora så filmen skulle bli förstörd om det sprack, så där hade jag tur.

Januari: The Curious case of Benjamin Button
Februari: Valkyrie

1 kommentar:

Mia sa...

oh, vi ska gå och se män som hatar kvinnor imorgon. den tror jag kommer vara grym. ni borde ta den som er mars film