torsdag 19 februari 2009

Sammanfattning

Ok efter dagens enormt lååååååånga dag är jag förvånad över att jag är så pass pigg som jag är. har varit uppe sen klockan 4:00 och jobbat från 6:00-20:00. En helt ok dag måste jag säga. Det jag har sysslat med största delen av dagen är att bygga en gräsklipparpodie. Och jag ska på så enkelt sätt förklara hur det är byggt. Tänk er 2 stycken pallar (lastpallar som man lastar varor på) som är resta mot varandra lite snett /\ <--- typ som på bilden fast inte så hög vinkel längst ner på varje pall monteras en regel ca. 7 cm över kanten på pallen, gavlar sätt igen med spånskivor, sedan kläs allting med grön filtmatta för att det ska se snyggare ut. Efter det ställer man gräsklipparna mot regeln som fungerar som sarg och gräsklipparna hamnar i lutande position. har fått en hel del beröm för det...och jag är så glad att det går så bra för mig =)

1 kommentar:

Magda sa...

Jag är också glad för att det går bra för dig älsk