måndag 29 september 2008

Telefonköer NO WAY

Yesseri...har suttit i en hel del telefon idag för att prata med A-kassa och arbetsförmedling.
Har tagit reda på en massa konstiga bestämmelser och en hel del skit med. Men men...över till de mer roliga detaljerna. Ska upp på anställningsintervju i Stockholm nästa onsdag för att börja jobba som snickare igen, det verkar som att jag börjar få upp lite inspiration för det där igen så vi får se om det ger någon utdelning. Ska till "af" på onsdag och ta reda på hur mycket jag kan få i reseersättning.
Sedan ringde min avdelningschef på Bauhaus och undrade om jag kunde jobba imorn och självklart sa jag ja...ska hjälpa till med att kontrollera alla priserna så allt är 100% korrekt till öppningen på fredag...8-19 ska jag jobba =) hehe.

Så...nu är det sängen som gäller så jag orkar med dagen imorgon.

1 kommentar:

Mia sa...

har du fått ordning på boende nu då? vill du sova hos oss när du är här på intervju iallfall?