måndag 15 september 2008

Produktiv dag...

Trodde inte jag skulle må så bra som jag gör nu med tanke på att jag vaknade vid 3:30 i morse och mådde dåligt och somnade inte förens efter en timme. Men när jag vaknade var jag piggare och har tagit mig igenom dagen utan större problem.

Lite uppdatering på pusslet...började på 532 färdiga bitar imorse och är nu uppe i 550 så sakta men säkert växer det fram och kan knappt vänta tills dom hänger sida vi sida!

Har även ringt till massa försäkringsbolag och kollat av så allt stämmer och även kirrat så Magda finns med i dem så hon är försäkrad, för det är viktigt.

Sen kom Magda med förslaget att vi skulle gå på bio ikväll och det tyckte jag var en bra idé. Så vi bestämde oss för WALL-E. Och som alla andra Pixar filmer var det en jättebra film! Väldigt tänkvärd ur många olika aspekter! Barometerns filmrecensent brukar vara snål med att ge filmer 5/5 men denna fick äran att få högsta betyg. Själv har jag inte riktigt bestämt vad jag ska ge den för betyg men det landar runt 4,5.



Januari: National Treasure - Book of secrets
Februari: Sweeny Todd - The Demon barber of Fleet Street
Mars: No country for old men
April: The Bucket list
Maj: Indiana Jones och kristalldödskallens rike
Juni: Jiddra inte med Zohan
Juli: Narnia - Prins Caspian
Augusti: The Dark knight
September: WALL-E

Dagens bästa: Massagen jag fick av Magda för 3 min sedan =))))))

Inga kommentarer: