fredag 12 september 2008

Ny maskin!

När jag vaknade imorse hade jag haft låten "Slice me nice" på hjärnan ändå sen jag la mig...anledningen är för att den är med på med skiva som vi spelade igår. Det har hänt ofta att man får en låt som bara snurrar runt i huvudet ibland till och med en hel dag!

Fredag är handladag och det var det även denna fredag. När vi kom till hudvårdsavdelningen gick vi förbi en näshårstrimmer. Jag har aldrig haft planer på införskaffa en sådan och Magda har klagat ibland på att mina näshår sticker ut för mycket från näsan, så hon får ofta hjälpa mig att klippa håret! Men vi köpte en trimmer iallafall så jag kan "ansa" min näsa själv när det behövs!
Vad bilden säger så kan man kanske ta det för något annat men det är en trimmer... =)


Imorgon kommer att bli en fullsatt dag. Upp på morgonen vid 7:00 för att tvätta eventuellt fram till 12 då vårat tvättpass går ut. Under tiden ska jag städa (kan behövs eftersom det inte blev något förra veckan), försöka pussla ett par bitar till, ligger nu på 307 st sammanfogade bitar av 1000 så det går framåt, vi ska förbereda lite mat till kvällen då min mamma och Magdas föräldrar kommer. Så då blir det paj och "Lånta fjädrar" på tv:n (har tappat räkningen på hur många gånger jag annonserat för det).

Sist måste jag lägga in en idolbild på Molly & Pixie...dom är så otroligt fina på detta.

Inga kommentarer: