måndag 8 september 2008

Pusselmani igen!!!

Alias blir bara mer spännande för varje avsnitt och det är jobbigt att tänka på att det bara är 19 avsnitt kvar, sen är serien slut OMG. Sen får jag börja kolla på LOST igen och försöka få ihop den serien.
Köpte 2 nya 1000 bitars pussel i gbg igår varav ett är likadant som ett annat jag har fast ändå inte...det jag köpte är originalet och det jag har är en omgjord version...

Denna bilden heter "Lunchbreak 1932" och föreställer 11 st arbetare på en balk i New York.


Den omgjorda bilden heter "Shooting break" och föreställer 11 st kända filmikoner på samma balk i New York.
Från vänster: King Kong, Clark Gable, Charlie Chaplin, James Stewart, Humphrey Bogart, Marylin Monroe, Elvis Presley, James Dean, Steve McQueen, Edward G. Robinson och Johnny Weissmüller.
Tanken är att båda ska hänga i likadana svarta ramar bredvid eller över varandra. Kommer bli riktigt snyggt.

3 kommentarer:

Magda sa...

Jag har så bra idéer : )

Anonym sa...

Vart har du köpt dem?

Anonym sa...

på en leksaksaffär i kalmar :)