torsdag 14 februari 2008

Bio och jobb

Dagarna går och det blir bättre men även sämre...
Tanken på det andra jobbet som jag kanske kan få blir starkare och mer realistisk...
har nyligen fått inside information och nu verkar det vara positivare än vad det var för 1 månad sen. WOW...hoppas hoppas...alla som läser kan väl hålla tummen för mig..

För saken är den att jag ska inte jobba med något fysiskt, känner redan !!!!! av det i vissa kroppsdelar fastän att jag jobbar ergonomiskt, så har jag ont i knän och rygg och även nacke ibland och det vill jag inte ha. Så något lättsammare skulle passa mig bättre.

Det som eventuellt blir mitt nästa jobb innebär mer körande och sittande, mer säger jag inte.
Men det blir definitivt inte ansträngande.

Imorn ska vi gå på februarifilmen...och när jag säger vi menar jag Magda och mig. Vilken film det blir återkommer jag med imorn med en fräsch recension (kanske) får se om jag kan vara intelektuell och skriva något briljant. Men enligt reportage om filmen får den bra utlåtanden och fina betyg.

Snart ska jag förbereda mig för att sova och ser faktiskt fram emot morgondagen efersom det innebär en nice helg efter en seg vecka. TTIF (Thanks time its friday).

ÄKTA skönt.
Det var allt för idag
God natt

Inga kommentarer: