onsdag 20 februari 2008

2 bra saker av 3 avklarade

Än så länge iallafall.
Fick svar om min fot idag som jag röntgade förra veckan, den var normal.
Igår var jag och beställde nya glasögon, köp 1 par få ett par på köpet och det fantastiska av allt...jag betalar bara 1300 för 2 par glasögon, inte illa måste jag säga.
Så det känns bättre.
Förutom det har denna vecka varit en seg vecka. 4 timmars övertid i måndags, 2 timmar igår lär bli 1 eller 2 imorn, har faktiskt bandet att tänka på och Magdish har jobbet igår och idag så vi har inte setts nånting denna vecka knappt. Men jag ska vila som fan fredag-lördag-söndag.
Hoppas att det inte blir övertid nästa vecka, då lär jag gå under jorden, blir så satans matt av det. Men jag håller ut, snart kommer det väl en annan rätt plats för mig också.

Inga kommentarer: