torsdag 31 januari 2008

En stickande känsla

Som alltid när man sitter här så får jag ångest över att aldrig komma på något vettigt att säga...känns inte bra ett dugg...
Likaså känns det lustigt att skriva om det jag inte kommer på för det blir på nått sätt vis.
Men om jag skulle komma på det jag inte kommer på att jag ska komma på skulle allt bli mycket lättare. Så kan man säga hoppas jag.

Men men, för att prata om nått annat...det är nu torsdag den 31 januari 2008 21:54...en hel månad har snart gått sen årsskiftet och jag måste faktiskt säga att den gått fort...alla säger det, men sanningen är att det har den. För jag minns det som igår när vi började på ny kula och allting kändes frächt och oanvänt. Vad har hänt på 31 dagar då...tja...inte så blodigt mycket, det största är att jag börjat på nytt jobb. MEN det är ingen vidare bedrift...eller jo lite är det men då i väldigt liten skala. Det är inget fel på det så men ibland känns det som att jag tappar både inspiration och motivation till det jag ska göra och DET känns inte bra. Har länge pratat om att börja om...ta en helt ny vändning.
M E N_J A G_V E T_I N T E_V A D_J A G_S K A_G Ö R A???

Så ändå sitter jag här och gör inget alls. som vanligt då GRATULERAR.
Tack...

Men om man blickar framåt då...vad gör du då...Jo det ska jag berätta.
Om en vecka lite drygt kommer jag att sätta mig under nålen igen, jag ska göra min sjätte gaddning...skönt att äntligen få stilla behovet av att göra en till...tyvärr har det blivit ett gift...men jag ska ta mig tusan ha någon återhållsamhet i mig och inte låta det gå överstyr...Men jag har planer på något grymt till mitt andra ben.

Sedan tänkte jag börja med min biolista...varje månad går jag och Magda på bio och då menar jag VARJE månad...så efter varje film uppdaterar jag (i det närmast liggande blogginlägg) en ny lista. Så...första filmen för året blir...

Januari: National Treasure - Book of secrets.

Och topp 5 filmer som vi såg 2007:

1: Simpsons movie
2: Rattatouille
3: Pirates of the Carribean 3 - At worlds end
4: The Departed
5: Stardust

På återseende mina vänner.............

Inga kommentarer: