fredag 25 januari 2008

Ett par kvartar

Nu sitter jag här klockan är 5:15...det är mörkt ute och jag har snart avslutat min frukost.
En viss spändhet finns inom mig, det borde vara som alla andra dagar men idag känns det annorlunda.
Maten är fixad som jag ska ha under dagen...ingeting är glömt vad jag kan komma på...men jag börjar ju på nytt jobb idag och men nytt jobb innebär nya kollegor och även ibland nya arbetsuppgifter...så lite nervös är man allt.
Men inget att oroa sig för. Allt kommer gå bra i slutänden.
Sen är det fredag idag och vi ska nog gå på bio ikväll...vi har ju en deal att vi ska gå på bio 1 gång i månaden och detta höll vi under 2007 vi såg 14 filmer (2 månader blev det 2 filmer) totalt och höll dealen då så vi tänkte att vi kör samma sak i år med...mycket effektivt...

Inga kommentarer: