fredag 21 november 2008

Planering

Jo, så är det. Just nu har det börjats planeras som bara den när det gäller lägenheten, vart alla ska stå--nya saker--och så vidare. Magda är väldigt ivrig när det gäller sådant (jag har väl lite intresse =), medans jag i första hand tänker på praktiska saker.

Typ: Kolla upp släpvagn och bil med dragkrok
Adressändra alla abonnemang i första hand och alla andra saker
Försöka sälja de saker vi inte behöver längre och kanske inte i framtiden
Planera om det är något vi ska bygga för det har jag möjlighet till på Bauhaus

Så det blir ett par intensiva veckor nu...jag har ju som smått redan börjat packa på ett annat plan...nämligen att rensa gamla saker och sånt..men jag kommer att börja i god tid med packningen för att det ska bli så smart som möjligt i så få kartonger som det går...Sån är jag!

Inga kommentarer: