fredag 14 november 2008

Mycket på gång

Idag är en sån dag där det känns som att det händer mycket, fast det inte gör det.
Igår skrev jag klart min ansökan till IKEA som jag skulle åkt iväg med idag, men ska göra det i helgen om det går annars blir det på måndag. Vi fick samtal från kalmarhem att vi kan kolla på en lägenhet i helgen så jag har ringt och kollat vilken tid vi kan komma! Har kommit en bra bit med min nya låt...kan bjuda på en vers:
Solen reste sig och värme upp min ytterport
Närheten var falsk och allting gick så rysligt fort
Sanningen stod stilla och allting var redan gjort
Viljan kändes tung och allt blev plötsligt väldigt stort

Ska snart åka till pizzan. Den andra snubben har fortfarande inte hört av sig så jag får ta hans pass, iof genererar det in lite mer pengar men hade velat vara hemma och kolla på film ikväll.

I helgen är det Bauhaus och personalfest som gäller...hehe! Ska bli spännande.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hoppas det är en fin lägenhet. Låter roligt med personalfest :)