tisdag 4 november 2008

Avslappnande dag

Började dagen med att kolla lite på filmen som jag började på igår...Talladega nights, skitbra, kolla in den. Åkte sedan iväg en sväng till Bauhaus för att delegera över ett par uppgifter som jag inte hunnit göra klart under gårdagen. Lämnade ett häfte till Magda på högskolebibblan och åkte sen hem. Där lagade jag mat och kollade på film men somnade efter ca 1h 20min så jag la mig och sov i typ en timme tror jag och kollade sen klart på filmen. Nu sitter jag och ser på House...väldigt skumt avsnitt idag, det är alltid konstiga "fall" dom får men idag var helt klart annorlunda.

Imorgon kommer mina nya "lovefilm.se" filmer så jag har lite att göra då. Har även funderat på vart jag kan söka lite nya jobb. När jag väl fått mitt truckkort som Bauhaus fixar öppnar det lite nya dörrar, så ett nytt försök på Maxi skadar inte eftersom jag nu har lite erfarenhet av butiksjobb, ska även försöka komma i kontakt med någon på IKEA, för det hade varit kul med, typ ute på lagret eller något. Hoppas det löser sig på något sätt.

Inga kommentarer: