måndag 17 november 2008

Jajamänsan, så ska det vara

Nu är truckutbildningen igång. Och fan vad bra det känns. Idag var det teori som gällde med ett lite prov som jag själv tycker gick lysande. Imorgon får vi svaren och vi börjar även med körövningar imorn. Körprovet blir antagligen på onsdag.
Eftersom vi slutade lite tidigare kollade jag om jag kunde jobba lite på "golvet" istället eftersom jag ändå var uppsatt 2 timmar till. Så lite hann jag göra på den tiden. Efter det var jag iväg till IKEA med min ansökan men dom hade tydligen redan rekryterat några extra men hon tog emot min ansökan och de skulle höra av sig ovasett vilket besked det skulle bli, men jag kommer ändå att säga att de kan spara min ansökan tills vidare.
På onsdag eller torsdag får vi beskedet om vi får lägenheten eller inte, så det är bara att hålla tummen. Lägenheten kommer att bli ett bra substitut tills jag får mer jobb (fast lön) eller att båda har bättre inkomst och vi kan ha en lite dyrare lägenhet, för just nu är det lite dyrt.

Inga kommentarer: