söndag 30 september 2007

Steg nummer 2!!!

Jahopp. Så var den andra utvecklingen förverkligad. Igår 29 september 2007 kl. 19:00 var jag sambo med Magda...min underbara flickvän. Steget känns alldeles fantastiskt och jag har fortfarande svårt att förstå att det är vi 2 nu PÅ RIKTIGT gemensamt under samma tak jämt :) Även om vi nu bor tillfälligt i en lägenhet (då vi får vår riktiga om en månad) känns det bra och vi har redan anpassat oss, sen att man har 2 katter också är coolt, men på 42,5 kvm kan det kännas lite trångt, då dom är överallt...hehe.
Men sen när vi får en 3:a på 85 kvm WOW........WOW........WOW... snacka om yta!!! och det är bara låt se...30 dagar kvar.

Men just nu är allt bra förutom en sak: Fick sådan tränigsverk i båda vaderan efter allt springande i trappor igår. Det blev lätt över 1000 trappsteg...eller ja....ett par tusen då upp och ner för en trappgång (4 vån) motsvarar 100 steg och jag gick nog väldigt många gånger...

Men nästa gång ska vi vara fler....hoppas jag!

1 kommentar:

Unknown sa...

eller ta hissen , hihi ;)