måndag 17 september 2007

(o)Ordnad flytt

Är det inte samma sak varje gång man ska flytta? Man hittar grejjer och prylar precis överallt så att hälften vore nog. Och inte nog med det...när man nu är så förbannat smart och packar i sakordning...typ filmern i en låda, papper i en annan, böcker därborta, gott o blandat där...nog f*n hittar man andra saker som ska i lådan och då är det fullt, och har man otur måste man stuva om i lådan!

Under mitt (snart) 21-åriga liv har jag flyttat 5 ggr och den sjätte är på väg, men det kommer inte bli den sista... Å-NÄ. Men det är lika bra att hänga på resans gång och vänja sig vid detta flyttkaos som alltid medföljer.... men jag hoppas jag kan ta mig i kragen snart och börja sortera undan sån skit som jag inte behöver, jag kan ju ge bort eller sälja det till andra...
HAHA....mycket bättre. Gäller bara att komma till skott...

Nä...om jag inte ska ta och packa en låda till....men risken finns att jag måste packa upp den igen...men den smällen får jag ta!!!!!

Inga kommentarer: