söndag 11 november 2007

Passande låttitel och fin lägenhet

Sakta men säkert byggs lägenheten upp precis som vi vill ha det... och det må jag säga att det är sjukt vad annorlunda det kan bli med lite färg och tapet...imponerande. Alla rummen har fått sin beskärda del av lite magi och en hjälpande hand.

Och det är ju otroligt kul att börja möblera och försöka få form på alla saker vi har och det är inte det lättaste att hitta plats för allting. Nä, nä, nä, nä, nä.
Men det värsta är alla kartonger man ser lite här och där som ska packas upp nån gång i framtiden och man ser dom aldrig minska känns det som.

En annan sak som hänt är att jag fick till en perfekt låttitel på mitt senaste alster: Jag går min egna väg...Det kändes sååååååå bra när jag skrev den och jag är helnöjd med den...

Men nu är det dags att lägga sig för att bli redo för arbetsveckan som kommer...

Inga kommentarer: