lördag 13 oktober 2007

Ja det var nästan hela veckan. Jag kan allvarligt säga att det skönt med helg. Denna vecka har varit kaos totalt på bygget. Inget funkar någonsin. Aldrig. Never. Och automatiskt blir det så att ens humör blir drabbat. Men nu har jag skaffat radiohörlurar så när man jobbar ensam har man lite kul när man kan lyssna på Mix Megapol...

Som sagt helg. Vad gör man lämpligast på en helg? Slappa, städa, umgås, spela, tvätta. Det är i stort sett vad denna helgen går ut på. Men det spelar ingen roll vad man gör, för varje dag längtar jag bara till vi får våran gemensamma lägenhet...kan inte fatta att man snart är delägare till en 3:a på 87,5 kvm.
Då kan man äntligen få möblera ordentligt,
var sak på sin plats,
mer utrymme,
ingen trängsel,
förstahandskontrakt,
inget tassande på morgonen,
det låter som ljuva toner i mina öron.

Lilla mamma var på besök ikväll och vi åt mat och spelade cluedo...och jag vann båda gångerna. Jättekul spel.

Sedan börjar katterna bli så goa, dom har börjat lyssna till sina namn...det är så gulligt.

Men nu ska jag nog ta och lägga mig...ska upp tidigt för att gå ner i tvättstugan imorn

2 kommentarer:

Crille sa...

Katter lyssnar i n t e på sina namn, och därmed basta!!! Hehe, idiotdjur!

Adam sa...

Det är precis det dom gör...därmed basta :)
du har inte sett våra katter!