tisdag 19 maj 2009

Produktiv på olika sätt!!

Det kändes jättebra att lämna jobbet idag med tanke på allt jag hunnit göra...jag och en till tog ett rejält ryck i tryckta virkesgången och fick den både maxad och strukturerad. Hoppas bara att vi kan få bättre ordning i det vita också. Hann lägga beställning på 3 leverantörer (Gips, sten & skottkärror) samt en del annat smått och gott.

Efter jobbet åkte jag till optiken för att beställa tid till linsoptikern, känner mig redo för att skaffa det nu...kommer bli skönare utan glasögon och efter som jag är lite skraj (och inte har pengar) för att laseroperera ögonen blir det bättre så här. 30'000 kan jag ha roligare för.

Hemma har jag kollat upp tele2 abonemangen så dom verkligen är avslutade och ska även ringa om ett nytt bankkort för mitt har börjat bli slött och kan inte läsas i alla automater.

Om en timme kommer svärmor och hämtar mig för jag ska på bio med henne och svärfar...ikväll blir det Änglar & Demoner, uppföljaren till DaVinci-koden.

Inga kommentarer: