tisdag 3 mars 2009

ONARBANA

Gårdagens uppgift/utmaning var att bygga ett markisställ som vi ska har på jobbet. Hade 2 stycken ritningar som var svåra & lätta att läsa beroende på vilken del man skulle avläsa den från. Resultatet blev i allafall bra och det är det som är det viktigaste. Just nu står den i ett rum för förvaring tills markiserna kommer om någon vecka eller två.

På torsdag har jag bestämt mig för att åka upp till far min i M-ås. Var ett tag sedan jag träffade honom och vi kan få lite tid tillsammans.

Snart är alla avsnitt från säsong 3 av LOST slut så då blir det lite väntan på antinge Alias säsong 5 eller Lost säsong 4! =)

Imorgon ska jag vara hundvakt åt Fanny...lilla stumpan, tydligen saknar hon mig sa mamma!

Snart ska vi handla glass och äta det, ska bli mums =)

Inga kommentarer: