torsdag 26 mars 2009

Ledig dag

Skönt med en ledig dag så här mitt i veckan, sen en arbetsdag imorn och ledig heeeeeela helgen! FÖRSTA PÅ ETT HALVÅR. Sitter här hemma och planerar lite mått och storlekar på de 3 "möblerna" jag ska bygga. Det ska bli en dvdhylla på 2 meter, en tavelhylla på 2 meter & en lite box för mina Hitchcock dvd:er från Hitchcock guld samlingen. Får se om jag åker iväg idag till jobbet och fixar skivorna eller om jag gör det imorn.

På fredag lutar det åt att brosarn kommer ut igen och vi spelar skjutspelet  :P och på lördag går jag, Magda och eventuellt mamma på bio! Får se om vi kan komma överens om en film bara!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag kan rekommendera gran torino. tror mamma gillar det också :) kram

Anonym sa...

Hoppas ni får en bra kväll du och Danne.
Spännande se vad det blir för film.
Män som hatar kvinnor går ju inte längre :(