onsdag 17 juni 2009

Stockholm nästa

Nästa vecka har jag min enda semester vecka (typ) det är ialla fall enda veckan på länge jag kommer kunna ta ledigt. För snart börjar semesterveckorna för alla heltidare och då kommer jaga tt ta över deras schema vecka efter vecka när de är borta. Så lite positivt är det. Totalt innebär det ca 1½ månad som heltid jag kommer jobba.

Så iallfall, jag åket till huvudstan på måndag morgon och åker hem fredag eftermiddag och för detta på jag punga ut nästa 1000:- =(

Ska bli kul att få träffa syster yster, john blund katterna och få se deras lägenhet. Sen får man icke glömma Gröna lund som vi ska till och det ska bli riktigt soft.

Imorn hoppas jag att jag får mina inlines som äntligen kommit till rätta, det visade sig vara en felbeställning och därför hade inte mina blades kommit...men snart så =)

Inga kommentarer: