måndag 27 april 2009

Allt bara försvann

Fick reda på att jag inte fick tjänsten idag...tydligen hade det börjat läcka ut lite varstans så min ac RINGDE och berättade det för mig...kändes inte så kul men uppskattade det ändå mer än att få reda på det från någon annan.

På onsdag ska jag sätta mig med honom och prata igenom hur han har tänkt det framöver...för även om jag blivit lovad en halvtidstjänst sen tidigare handlar det om en tjänst som ska vara under säsongen...men hur blir det efteråt? ska jag gå tillbaka till min ynka 10-timmars då eller hur blir det? Finns det möjlighet för en 5:e heltidstjänst eller går gränsen vid 4? Vad kommer min slutlön bli? Om heltidstjänst lönen halveras kommer jag inte klara mig och då måste jag söka annat och jag har inte så stor lust att sluta även om jag just nu känner mig GRYMT JÄVLA BESVIKEN...får se om jag kanske rent av åker in i morgon för att slippa ha allt i huvudet som ska mala runt på mig!

För övrigt känns allt jättebra...har suttit och spelat Halo med brosarn och en till i typ 6 timmar samtidigt som jag druckit energidryck och käkat KitKat.

Inga kommentarer: